/Klantenservice
Klantenservice2018-11-27T10:59:28+00:00

Klantenservice

I.v.m. drukte Black Friday kan je bestelling 2 tot 4 dagen later worden afgeleverd.
Je ontvangt een mail met Track & Trace als je bestelling ons depo verlaat.

Bestellen

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:

  • Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
  • Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen
  • Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
  • Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
  • Stap 5: Betaal je bestelling

Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Er zijn twee soorten bezorgkosten: pakketpost en brievenbuspakje.  Wij versturen onze bestellingen met PostNL.

Verzendkosten
Is je bestelling lager dan € 150,-, dan betaal je € 5,99 pakketpost en € 3,99 voor een brievenbuspakje. Is je bestelling meer dan € 150,- dan wordt je bestelling gratis verzonden. Voor België en Duitsland betaal je bij ons € 11,99 voor pakketpost.

Transporttoeslag
Voor een aantal producten geldt een extra toeslag, deze kosten vervallen nooit ongeacht de hoogte van je bestelling.

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice . Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.

Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over bestellen of neem contact op met onze klantenservice .

Betalen

Je kunt op de volgende manieren betalen:

  • Overboeking
  • iDeal
  • PayPal
  • Bancontact

De Chihuahua Shop .nl maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

Wil je gebruik maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent, alleen dan kun je gebruik maken van een kortingscode. In het bestellingsproces kun je de kortingscode toepassen.

Bezorgen

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij De Chihuahua Shop .nl showroom of een door jou opgegeven adres.

Bij De Chihuahua Shop .nl showroom kun je de bestelling tot 14 dagen na aflevering afhalen op afspraak. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

Zodra je betaling is ontvangen en verwerkt zullen wij je bestelling binnen 2 werkdagen versturen.

De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code zodat je je pakket kunt volgen.

Retourneren

Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping.

Je kunt je bestelling retourneren aan de hand van de retourbon die je in je pakket vindt.

Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen het verkeerde of beschadigde product retour sturen. Geef in dit geval op de retourbon aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen.

Geef op de retourbon ook aan wat je van ons verwacht. Wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?

Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.

  • iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
  • Betaling achteraf: Wij maken het bedrag aan je terug over
Mijn account

Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op “Mijn account” en vervolgens op “Registreren”.

Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op “Registreren”. Je ontvangt ter bevestig een bevestigingsmail, door in deze mail te klikken op de link wordt je account geactiveerd.

Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

  • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
  • Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
  • Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op “Wachtwoord vergeten”

Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op “Mijn account” en log in.

Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.

Pootjes

Bij De Chihuahua Shop.nl spaart u automatisch voor ‘Pootjes’. U ontvangt 1 pootje per euro en elk pootje heeft een waarde van € 0.02 eurocent. Bij iedere bestelling wordt het aantal gespaarde pootjes weergegeven, die u geheel of deels in kunt wisselen bij een volgende bestelling.

Plaats een productreview en ontvang 50 pootjes extra!

Indien u bent ingelogd kunt u ook in uw account uw puntensaldo zien. De link naar uw account vind u in onze menu balk of klik hier.

Klantenservice

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot dinsdag van 17:30 tot 21:00 en woensdag tot zondag van 10:00 – 21:00

  •  085 – 060 92 01

Je kunt contact opnemen met de klantenservice een mail te sturen naar info@dechihuahuashop.nl.

Heb je een klacht? Stuur een mail naar info@dechihuahuashop.nl.

Overige

Dit is de website van:

• De Chihuahua Shop .nl, inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 08216833, B.T.W.-nummer is NL200413247B01

Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.

Wil je zakelijk contact opnemen met De Chihuahua Shop .nl? Bel dan naar onderstaand telefoonnummer:

  • 085 – 060 92 01